nedjelja, 7. siječnja 2018.

SEKSI FAKTOR I KARIZMA, NOVA KNJIGA USKORO!



Lipi moji, ova knjiga nakon brojnih knjiga što filozofskih što posvećenih osobnom rastu i razvoju, psihoterapiji i psihoanalizi te bračnim i ljubavnim odnosima, te ljubavi, inteligenciji i uspjehu, i naravno djeci, bit će ponešto drugačija. Ona je rezultat vaših želja da je napišem. Svi koji me znaju ili su me na bilo koji način sreli i susreli smatraju me JAKO KARIZMATIČNOM OSOBOM (KARIZMATIKOM), i željeli ste da sa vama podijelim neke tajne toga 'kako sam to što jesam, i takva kakva jesam'.
Ovu knjigu ste željeli odavno, međutim iako ne smatram da je pisanje o sebi na ovakav način nepotrebno, baš naprotiv, smatram da sami o sebi možete najbolje pisati i govoriti, jer krajnje je prozaično i nimalo karizmatično (šala) ne biti svjestan sebe ili željeti da vas drugi iznuđeno hvale, ipak sam se malo mislila. Ali odluku samo donijela i našla sam vrijeme da joj se posvetim na način koji smatram idealnim odgovorom na sva vaša pitanja i savjete.
Knjiga će svakako sadržavati i znanje ali i privatnije detalje koji vas jako zanimaju.

Hvala vam svima na svim komplimentima, na tolikoj ljubavi i podršci te ovolikoj želji da me više i bolje upoznate.
Kroz sve moje knjige i cjelokupno javno izražavanje, i tu me možete upoznati, ali neka ova knjiga bude malo intimnija i malo bliža zbog svih vas.

Ljubi Vas puno Vaša Brigita!

Nema komentara:

Objavi komentar